Guvernul Romaniei va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a Romaniei, in proiectul "Brandul de turism al Romaniei" de care se vor ocupa cele mai importante asociatii din industria de marketing si comunicare din Romania, anunta NewsIn.
International Advertising Association (IAA Romania), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania vor oferi consultanta in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia internationala "Brandul de turism al Romaniei", care va avea loc in toamna acestui an.
"Apreciem initiativa guvernului de a aloca 75 de milioane euro pentru promovarea Romaniei. Este un buget consistent care permite Romaniei sa lucreze cu cele mai bune agentii de comunicare din lume. Pentru asta, trebuie sa stim ce si cum sa cerem. Sunt convins ca cei 6 profesionisti de elita desemnati vor contribui considerabil la ridicarea stachetei profesionale a caietului de sarcini", a declarat Felix Tataru, Presedinte IAA Romania.
Presedintele UAPR, Stefan Iordache, este de parere ca asocierea celor trei organizatii profesionale ale industriei de marketing si comunicare din Romania pentru realizarea unui proiect comun reprezinta "un act de maturitate pentru piata din Romania".
Vorbind despre acest proiect, presedintele ARRP, Rares Petrisor, este de parere ca aceasta initiativa este "de bun augur", tinand cont ca "abia acum se naste turismul romanesc".
Mihai Ghyka si Eusediu Margasoiu (IAA Romania), Diana Flutur si Peter Jansen (UAPR) si Corina Vintan si Adina Costache (ARRP) vor lucra timp de mai bine de o luna pentru definitivarea partii tehnice din caietul de sarcini care va sta la baza licitatiei internationale organizata de minister.
Construirea si promovarea brandului turistic al Romaniei reprezinta unul dintre pri