Supranumit regele si taticul luxului, Bernard Arnault, creatorul imperiului francez LVMH, duce o viata departe de luminile reflectoarelor, el insusi caracterizandu-se ca o persoana care prefera austeritatea
"O federatie a brandurilor". Asa caracterizeaza Bernard Arnault imperiului luxului LVMH, construit in doar 23 de ani. Clientul cumpara un parfum Christian Dior, o poseta Louis Vuitton, pantofi Fendi, sampanie Moet&Chandon sau ceasuri TAGHeur, insa in spatele lor se afla un gigant al industriei. Toate reprezinta produse de lux si toate fac parte din federatia LVMH, care cuprinde printre altele si lantul de magazine
Sephora si publicatia economica Tribune. Zecile de branduri din cadrul LVMH au adus lui Bernard Arnault o avere estimata la 21,5 miliarde de dolari, plasandu-l in randul celor mai bogate zece persoane din lume. Veniturile LVMH au crescut in 2005 cu 35%, depasind 16 miliarde de dolari. Si totul a fost creat in doar 23 de ani, LMVH fiind formata in 1987 prin fuziunea dintre Louis Vuitton si Moet Hennessy, restul brandurilor fiind achizitionate in urmatorii ani.Bernard Arnault, 57 de ani, s-a nascut in nordul Frantei, in localitatea Roubaix. Educatia stricta primita din partea parintilor si bunicilor catolici a contribuit la dezvoltarea unui simt al rigurozitatii, Arnault fiind descris mai degraba ca o persoana retrasa decat sociala.
Cea de-a doua componenta a omului de afaceri, spiritul antreprenorial, l-a ajutat sa razbeasca prin jungla afacerilor, fiind caracterizat "ca un lup in haine de casmir".O caracterizare total diferita fata de cea a vietii sale private. Precum majoritatea miliardarilor lumii, Bernard Arnault are o viata sociala care nu apare in mass-media, stilul sau de viata fiind unul auster comparativ cu averea sa. Pasionat de muzica si tenis, Arnault este casatorit din 1990 cu pianista Helene Mercier, aceast