Aşteptatul sezon al soldărilor nu schimbă prea mult, deocamdată, climatul magazinelor. Practic, unele magazine practică reduceri de preţuri în tot cursul anului, fie cu un procent mai mare aplicat pentru un singur produs, fie reducerea este la cumpărarea a mai multe produse. Deşi soldările oficiale au început de nicio săptămână, braşovenii nu mai dovedesc acelaşi apetit ca în alţi ani de a-şi reînnoi garderoba de iarnă. „Vânzările merg deocamdată binişor, însă în alţi ani mergeau mai bine. Acum, în week-end, am avut mai mulţi clienţi, însă în timpul săptămânii nu a fost chiar foarte bine”, ne spune un şef de raion. „Promoţii noi avem tot timpul anului şi pot spune că tot timpul se vând foarte bine. Acum însă a fost ceva mai slăbuţ – a fost şi după perioada sărbătorilor de iarnă. De acum însă ne aşteptăm să vină mai mulţi clienţi”, ne-a declarat un alt şef de magazin. Pe de altă parte, în magazine nici „soldările – promoţii” nu mai sunt atât de atrăgătoare. Este drept că magazinele oferă reduceri de până la 70-80%, însă nu toate produsele au aceleaşi procent. Dacă de exemplu vă face cu ochiul un produs din colecţia nouă adusă în magazin, reducerea nu trece de 50% sau poate nu are deloc „tăiere de preţ”. „Reducerile mai mari le facem doar pentru produsele din colecţia veche, de anul trecut. Pentru colecţia nouă, reducerile nu sunt atât de consistente sau nu sunt deloc”, ne-a explicat o vânzătoare. Alţi comercianţi, mai isteţi, s-au gândit să ofere reduceri de preţuri la produsele de vară. Aşa se face de exemplu că, dacă aveţi răbdare să căutaţi, puteţi să vă cumpăraţi încă de pe acum topuri sau fustiţe la un preţ ce începe de la 30-40 de lei.
„Scoruri” ridicate
pentru produsele de firmă
Chiar şi în condiţiile campaniei de soldări, produsele de marcă rămân în continuare inaccesibile braşoveanului de rând. Asta şi pentru că preţurile finale sunt în c