CNA a acordat licenta primei televiziuni de filme romanesti. Art Directors Club Romania (ADC*RO) si Clubul Ilustratorilor au lansat un calendar pentru a promova ilistratia ca mijloc de expresie grafica moderna. Kondiment lanseaza primul training AdWords din Romania. Iar agentia HyperActive dezvolta o platforma de comert electronic pentru compania Forever Living Products.
CNA a acordat, marti, licenta audiovizuala prin satelit primei televiziuni de filme romanesti, Autentic Cinema TV. Din echipa canalului, care urmeaza sa fie lansat in prima parte a lui 2010, fac parte Dan Silviu Boerescu si Camelia Spataru si Adrian Iacobini, postul fiind sustinut de Radu Gabrea. Potrivit Pagina de media, televiziunea a fost descrisa de presedintele CNA, Rasvan Popescu, drept un "HBO romanesc", grila sa fiind formata din 10% firme documentare, 65% filme artistice, 10% animatii pentru copii si tineri, iar restul - scurtmetraje. Potrivit sursei citate, investitia initiala se ridica la peste 80.000 de euro.
Art Directors Club Romania si Clubul Ilustratorilor au lansat, marti, calendarul "Ilustrat cu ilustratii", un proiect menit sa promoveze ilustratia ca mijloc de expresie grafica moderna. Potrivit unui comunicat de presa, 14 art directori din 11 agentii de publicitate au format echipe cu 14 ilustratori din Clubul Ilustratorilor, fiecare primind de ilustrat cate o fila din calendar. Serban Alexandrescu, Presedinte ADC Romania, despre cum s-a nascut proiectul: "Calendarul nu vine doar din dorinta de a oferi ceva “deficitar” in oferta de sezon, ci si din admiratia pentru o resursa mai rar folosita la noi - ilustratia. In mare masura, impinsa in ghetoul tematic al “cartilor pentru copii”, ilustratia iese rar si greu la rampa in ipostaze pentru adulti. Sporadic in reviste, la fel de sporadic in publicitate, ilustratia ne arata, uneori, cand e pe maini bune, ce enorm potenti