Femeile manager din Braşov au participat la un experiment inedit, joi, la întâlnirea lunară a Asociaţiei Femeilor de Afaceri şi a Femeilor Conducătoare de Întreprinderi (AFAFCI).
Daniela Cirică, în calitate de expert în training, le-a demonstrat doamnelor că acelaşi mesaj este înţeles diferit de fiecare. Aceasta le-a propus un simplu exerciţiu de comunicare. Fiecare participantă a primit o coală de hârtie şi a fost rugată să stea cu faţa spre perete, fără să vadă ce face cea din stânga şi din dreapta sa. Apoi, au primit apoi un set de instrucţiuni, de urmat pas cu pas. Au împăturit coala de hârtie, au rupt colţurile, însă fiecare participantă a obţinut un model diferit la final. Concluzia a fost că în comunicare fiecare om înţelege diferit informaţia şi, de aceea, trainerul trebuie să fie un bun sociolog, care să stăpânească informaţia foarte bine şi să ştie cum să o transmită celorlalţi.
„Scopul final al unui training este ca un cursant să plece mult mai bine pregătit, dar mai este nevoie de timp şi voinţă pentru punerea în practică a celor învăţate”, ne-a declarat trainerul Daniela Cirică. Femeile manager din Braşov au participat la un experiment inedit, joi, la întâlnirea lunară a Asociaţiei Femeilor de Afaceri şi a Femeilor Conducătoare de Întreprinderi (AFAFCI).
Daniela Cirică, în calitate de expert în training, le-a demonstrat doamnelor că acelaşi mesaj este înţeles diferit de fiecare. Aceasta le-a propus un simplu exerciţiu de comunicare. Fiecare participantă a primit o coală de hârtie şi a fost rugată să stea cu faţa spre perete, fără să vadă ce face cea din stânga şi din dreapta sa. Apoi, au primit apoi un set de instrucţiuni, de urmat pas cu pas. Au împăturit coala de hârtie, au rupt colţurile, însă fiecare participantă a obţinut un model diferit la final. Concluzia a fost că în comunicare fiecare om înţelege diferit informaţia şi, de a