Producătorii de brânzeturi din judeţul Braşov au învăţat lecţia promovării on-line
Mediul on-line cu siguranţă este cel mai flexibil în materie de publicitate. Youtube-ul îţi aduce în casă artiştii şi muzica pe care ei vor să o promoveze, ciudaţii care se dau în stambă în faze penibile, dar şi produsele fermierilor din jurul Braşovului. Scurtele filmuleţe de pe youtube conţin nu doar produse care te fac să salivezi oricât de bine ai fi mâncat, ci şi date de contact ale producătorilor. Doar vorba ceea: reclama e „sufletul comerţului”, iar comercianţii au învăţat lecţia: comerţul se face rapid prin tehnici de promovare rapidă.
Dacă daţi căutare pe www.you-tube.com „branzeturi” veţi găsi un comerciant amabil, pe Adrian Suciu, din Criţ, care vă prezintă produsele lui: brânzeturi tradiţionale: cu ardei şi busuioc, chimen, boia etc, dulceţuri care mai de care mai îmbietoare, cârnăciori, jambon etc.
Brânzeturi de tot felul veţi găsi şi la Dorin si Daniela Bangala din Fundata. Ei le propun „internauţilor” pastramă de oaie, brânzeturi cu busuioc, caşcaval şi caş afumat, brânză în coajă de brad, pâine de casă etc.
Cei care vor să evite cozile din hypermarket-uri, au tot pe mediul on-line varianta. Pe magazine-online.ro, un magazin braşovean cu produse tradiţionale vinde ceafă afumată, cârnaţi de casă, pateu de capră, brânză de capră maturată şi suc de mere natural, tăiţei de casă, zacuscă, vinuri ecologice, babic sârbesc şi multe altele.
Adrian Suciu, producător din comuna Crit (http://www.youtube.com/watch?v=ZR8NM-WwkUU)
Dorin şi Daniela Bangala, producători din Bran (http://www.youtube.com/watch?v=6gjQMv1BI20) Producătorii de brânzeturi din judeţul Braşov au învăţat lecţia promovării on-line
Mediul on-line cu siguranţă este cel mai flexibil în materie de publicitate. Youtube-ul îţi aduce în casă artiştii şi m