Nu mai puţin de 90 de copii de toate vârstele, printre care şi cei ai angajaţilor Pro Tv, au particpat, duminică, la filmările pentru promovarea campaniei sociale ”Vreau şi eu părinţii mei!” care va debuta la Pro Tv, chiar de 1 iunie, Ziua Internaţională a Copilului. Nu mai puţin de 90 de copii de toate vârstele, printre care şi cei ai angajaţilor Pro Tv, au particpat, duminică, la filmările pentru promovarea campaniei sociale ”Vreau şi eu părinţii mei!” care va debuta la Pro Tv, chiar de 1 iunie, Ziua Internaţională a Copilului.
Pentru a arăta dimensiunile impresionante ale fenomenului căruia i-au căzut victime peste 40.000 de copii abandonaţi în România, echipa care se ocupă de această campanie a ales ca loc al filmărilor Naţional Arena, stadion aflat încă în construcţie. „Pentru mine a fost o reală bucurie să mă aflu într-o mare de copii.”Erau aşa de frumoşi şi de veseli, încât n-am simţit orele care au trecut. M-a impresionat şi faptul că am văzut mulţi dintre colegii mei cu copiii lor de mână veniţi să participe la filmări în sprijinul campaniei ", a mărturisit Paula Herlo, corespondentul Ştirilor Pro Tv, implicat în această campanie.
Ştirile Pro Tv îşi propun astfel ca prin noul demers să atragă atenţia asupra fenomenului dureros al abandonului şi al legislaţiei extrem de greoaie, care nu facilitează adopţia copiilor părăsiţi. Campania "Vreau şi eu părinţii mei!" are ca scop determinarea autorităţilor să simplifice procesul de adopţie, scoaterea copiilor din centrele de plasament mamut, înfiinţarea Tribunalului Copilului în toate judeţele din România şi reevaluarea adopţiilor internaţionale, aşa cum fac alte ţări care dau copii spre adopţie şi străinilor.