Pentru unii, un moft, pentru alţii, un simbol al statutului social, dar pentru toată lumea, marca ce defineşte luxul, Louis Vuitton a deschis, la Bucureşti, primul magazin din România. Ar putea urma şi altele. Presa internaţională scria, zilele trecute, că 94% dintre femeile din Tokyo, cu vârste între 20 şi 30 de ani, deţin un produs Louis Vuitton. Procentele par ameţitoare, dar, mai în glumă mai în serios, Jean-Marc Gallot, preşedintele Louis Vuitton, spune că acesta
Pentru unii, un moft, pentru alţii, un simbol al statutului social, dar pentru toată lumea, marca ce defineşte luxul, Louis Vuitton a deschis, la Bucureşti, primul magazin din România. Ar putea urma şi altele.
Presa internaţională scria, zilele trecute, că 94% dintre femeile din Tokyo, cu vârste între 20 şi 30 de ani, deţin un produs Louis Vuitton. Procentele par ameţitoare, dar, mai în glumă mai în serios, Jean-Marc Gallot, preşedintele Louis Vuitton, spune că acesta este obiectivul lui şi în România. Exagerare? Poate doar puţin, dacă ţinem cont de faptul că românilor nu le-a fost nici până acum străină această marcă. „Cunoaştem clienţii români, pentru că au făcut cumpărături în magazinele noastre din alte ţări europene, şi, bazându-ne pe asta, credem că oamenii aşteaptă cu nerăbdare venirea noastră la Bucureşti, ceea ce reprezintă pentru noi o oportunitate de afaceri“, spune Gallot într-un interviu acordat revistei Capital. Chiar şi aşa, grupul francez LVMH a studiat piaţa locală timp de trei-patru ani înainte de a lua decizia în privinţa deschiderii magazinului.
Strategul expansiunii internaţionale a Louis Vuitton este rezervat în dezvăluirea obiectivelor financiare pentru anul acesta (motivând prin listarea grupului la bursa pariziană), dar spune că „atunci când intri pe o piaţă nouă, mai important decât cifrele este să