Partidele politice au cheltuit cu publicitatea in mass media centrale, in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, dupa trei saptamani de campanie electorala peste trei milioane de euro.
Potrivit unui comunicat remis presei de Institutul pentru Politici Publice (IPP), conform analizelor realizate pe primele saptamani ale campaniei, PNL a cheltuit 1.180.876 de euro, alianta PSD+PC 984.377 de euro si PD-L 875.028 de euro.
Fata de datele anterioare se constata, pe masura apropierii alegerilor, o accentuare a nivelului cheltuielilor cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual.
"Sumele monitorizate reprezinta investitiile brute. Calculul investitiilor brute in publicitate se face conform tarifelor lista furnizate de publicatii, cuprinzand si eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorala. Nu este luat in calcul nici un discount, barter etc. Toate preturile sunt exprimate in euro si includ TVA", precizeaza IPP.
Monitorizarea se face pe 21 de cotidiane centrale, 119 de reviste/publicatii periodice si 15 posturi TV si noua posturi de radio.
IPP urmeaza sa prezinte dupa terminarea campaniei rapoarte privind publicitatea electorala in presa centrala, dar si locala atat la nivel de partide, cat si defalcat pe candidati. Partidele politice au cheltuit cu publicitatea in mass media centrale, in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, dupa trei saptamani de campanie electorala peste trei milioane de euro.
Potrivit unui comunicat remis presei de Institutul pentru Politici Publice (IPP), conform analizelor realizate pe primele saptamani ale campaniei, PNL a cheltuit 1.180.876 de euro, alianta PSD+PC 984.377 de euro si PD-L 875.028 de euro.
Fata de datele anterioare se constata, pe masura apropierii alegerilor, o accentuare a ni