Cârtiţa ”Varvara” - echipamentul care săpa primul tunel al metroului din Drumul Taberei, va atinge, vineri, pereţii staţiei Orizont. Ulterior, cârtiţa mecanică va intră în prima staţie de pe traseu, cu aproape două săptămâni mai repede decât se aşteptau autorităţile.
La 45 de zile de când şi-a început forajul din staţia Academia Militară, ”Varvara” va atinge vineri pereţii mulaţi ai staţiei Orizont - prima staţie de pe traseul său - stabilind un record de viteză în construirea metrului românesc: 19 inele pe zi, adică un avans de mai bine de 28 de metri, transmite hotnews.ro.
Cârtiţa ”Varvara” - echipamentul care săpa primul tunel al metroului din Drumul Taberei, va atinge, vineri, pereţii staţiei Orizont. Ulterior, cârtiţa mecanică va intră în prima staţie de pe traseu, cu aproape două săptămâni mai repede decât se aşteptau autorităţile.
La 45 de zile de când şi-a început forajul din staţia Academia Militară, ”Varvara” va atinge vineri pereţii mulaţi ai staţiei Orizont - prima staţie de pe traseul său - stabilind un record de viteză în construirea metrului românesc: 19 inele pe zi, adică un avans de mai bine de 28 de metri, transmite hotnews.ro.