Reprezentanţii Facebook au început, joi, să testeze o nouă modalitate de a introduce publicitate pe reţeaua de socializare, folosind un grup restrâns de utilizatori. Obiectivul lor este acela de a introduce reclamele direct în secţiunea "News Feed" de pe paginile utilizatorilor, informează Daily Mail.
Această modificare, ce le permite pentru prima oară firmelor să interacţioneze şi cu persoanele care nu le sunt "fani" pe Facebook, ar putea să devină obligatorie pentru toţi utilizatorii în cazul în care testul se va dovedi a fi un succes.
Se aşteaptă însă ca noile planuri ale reprezentanţilor Facebook să îi nemulţumească pe utilizatorii care consideră deja că există prea multă publicitate pe această reţea de socializare.
FOTO: Daily Mail
În momentul de faţă, companiile pot cumpăra publicitate care este afişată doar în partea dreaptă a ecranului atunci când utilizatorii folosesc acest site sau în secţiunea "Sponsored Stories". Noul sistem le va permite însă firmelor să plătească pentru ca reclamele lor să le apară utilizatorilor direct, fără a mai fi nevoite să îi atragă mai întâi ca "fani" ai propriilor lor pagini.
"Vrem să fim grijulii la modul în care vom introduce reclamele în secţiunea News Feed, aşa că avem limite stabilite pentru a asigura că secţiunile oamenilor nu vor fi umplute cu publicitate", a declarat un purtător de cuvânt al Facebook.
În momentul de faţă, reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg are 995 de milioane de utilizatori activi. Cu toate acestea, recent s-a descoperit că peste 83 de milioane ar fi de fapt falşi, mai exact 8,7% dintre cei care ar trebuit, în mod normal, să fie activi.
În urma unui studiu realizat recent pe un eşantion de aproape 2.000 de persoane din Marea Britanie care folosesc reţeaua de socializare în cauză, cercetătorii au descoperit că 53% dintre ele consideră deja că