Vânzările constructorului italian de maşini de lux Ferrari au scăzut cu 49% în primele nouă luni ale anului pe propria piaţă locală. Astfel, italienii au cumpărat în perioada ianuarie-septembrie 2012 doar 238 de unităţi, informează CPP-Luxury.
Maşinile premium ale italienilor au fost însă foarte căutate în Statele Unite ale Americii, unde Ferrari a vândut 1.356 de unităţi din totalul de 5.267 autoturisme comercializate în primele nouă luni ale anului.
Astfel, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul maşinilor de lux vândute de Ferrari în Statele Unite a crescut cu 16%.
Principalul motiv care a dus la scăderea masivă a vânzărilor de autoturisme Ferrari în Italia a fost atenţia mai mare de care au dat dovadă în această perioadă reprezentanţii Fiscului din acest stat.
În perioada 2010-2011, în România au fost înmatriculate 52 de autoturisme marca Ferrari. La sfârşitul anului trecut, importatorul Ferrari de pe piaţa locală, Forza Rossa, a anunţat că în 2011 cota de 30 de unităţi alocată României a fost epuizată.
În 2010, firma a cerut constructorului italian de autoturisme de lux suplimentarea cotei cu cel puţin cinci maşini pentru că cele 26 alocate iniţial fuseseră livrate sau comandate încă din primele şase luni ale anului.
În Capitală, dintre cele 581 de autoturisme de lux înmatriculate în perioada 2010 - 2011, 42 au fost marca Ferrari.
Vânzările constructorului italian de maşini de lux Ferrari au scăzut cu 49% în primele nouă luni ale anului pe propria piaţă locală. Astfel, italienii au cumpărat în perioada ianuarie-septembrie 2012 doar 238 de unităţi, informează CPP-Luxury.
Maşinile premium ale italienilor au fost însă foarte căutate în Statele Unite ale Americii, unde Ferrari a vândut 1.356 de unităţi din totalul de 5.267 autoturisme comercializate în primele nouă luni ale anului.
Astfel, faţă de