Casă ajungi de la Piteşti în oricare din comunele de după Costeşti, treci printr-o adevărată aventură. Dacă reuşeşti să scapi fără măcar o pană, te poţi considera un norocos.
Ca s-ajungi de la Piteşti la Costeşti îţi trebuie nervi de oţel. Carosabilul se strică rău imediat ce treci de Broşteni. N-ai zice nicicum că întri într-un oraş. Craterele adânci de10-15 centimetri te trimit pe contasens. Ţi-e milă de maşina pe care o conduci şi nu faci decât să te rogi să scapi teafăr de pe respectivul tronson. Răsufli uşurat când dai de câţiva metri peticiţi şi ţi se urcă din nou sângele la cap când vezi că n-a fost decât o amăgire.
“E jalnic. În ultimul hal. Parcă e mai rău decât pe DN73 Piteşti -Câmpulug. Am făcut pană de două ori în patru zile între De la Broşteni la Ungheni: o dată la Teleşti, a doua oară, un kilometru mai sus. Cine-mi plăteşte mie, pagubele astea? Nici pe un drum de ţară nu-ţi nenoroceşti maşina ca pe ăsta. Ca să nu mai vorbesc că, până te-oi trezi cu o maşină în faţă, eşti forţat să mergi pe contrasens. Parcă la întoarcere sunt mai puţine gropi, sau, cel puţin pe unele tronsoane.”, spune Ilie Spiridon, şofer.
Diferenţa între DN73 Piteşti Câmpulung şi DN65 A, Costeşti- Roşiori, este că pe cel din urmă drum nu te pândeşte poliţia ca să te amendeze când calci linia continuă, care, ce-i drept, nici nu prea se mai vede.
Localnicii se plâng că le crapă pereţii caselor.”După ce au dat cu antiderapant gropile s-au mărit. De fapt aşa e după fiecare iarnă. Noi ne-am obişnuit. Vara astupă gropile, iarna apar din nou. Ar trebui decopertat asfaltul şi reabilitat ca lumea, să ţină, că ne-am săturat şi noi. Ze zguduie casa când trece câte un camion, şi ne crapă pereţii”, spune Costel Ilie, localnic- Teleşti.
Şanse doar pentru peticire
“ Noi nu putem face nimic pentru că e vorba de un drum naţional - DN65A . Cei de la C