Corona, echipa de fotbal a exministrului secretar de stat din cabinetul fost portocaliu, acum verde, poate deveni un brand al Braşovului, aşa cum declară Andrei Szakal sau este doar o miză electorală? În sfârşit, mascarada ce a domnit la vârful seriei a şasea se apropie de final. Mai este o etapă şi Corona, echipa hibrid, născută şi calculată a aduce electorat va promova în liga a doua. Szakal, preşedintele de „onoare” îi poate raporta lui Scripcaru, misiune îndeplinită.
Din păcate nu ştim cât îl va ajuta electoratul microbist braşovean în demersurile sale, cu precădere după declaraţiile în care spunea, „Corona va fi un brand, prima echipă a Braşovului”. Oare poate deturna Szakal sentimentele braşovenilor dinspre o echipă cu o istorie în spate, Steagul Roşu, la una abia născută, clădită prin minciună şi trucaje? Ne vine greu să credem. Totuşi, Szakal, autointitulatul fan al lui Dinamo şi Real Madrid, a reuşit ceva. Să direcţioneze sponsorii dinspre FC Braşov, către Corona. Exemplu, „Avantgarden”, ansamblul de locuinţe construit acolo de Simon Maurer. Opţiunea sa poate deveni studiu la orice facultate cu profil de marketing. Adică pleci de la liga I, de la FC Braşov unde de bine de rău, prin sumedenia de meciuri televizate te vedea o ţară întreagă, să alegi ce? Obscuritatea unei echipe de liga a treia ce joacă la marginea oraşului în prezenţa a 80-90 de spectatori. Şi aceia dornici de fotbal, nu că ar „suferi” pentru o echipă înfiinţată acum patru ani şi promovată politic succesiv, onoare, judeţ, C.
Szakal îşi comandă „osanale” prin
presa centrală
În ultima lună, două articole groteşti dintr-un cotidian de sport central, on- line, au stârnit râsul şi mai ales valuri de „comment”-uri la adresa conţinutului. În loc să adopte poziţia struţului, ţinând cont că toate lumea ştie de „parcursul de regularitate” al Coronei, preşedintele de „ono