Rezultatele obtinute de Cemacon in primele 9 luni ale anului continua trendul ascendent inregistrat de companie inca din 2010. Fata de valorile inregistrate in 2009, vanzarile Cemacon la 9 luni in 2013, arata o crestere cu 72%, in conditiile in care vanzarile pe piata de caramida au scazut cu 32%.
“Obiectivele pentru 2013 au fost setate astfel incat Cemacon sa-si continue cresterea, ceea ce parea dificil la inceputul anului, in conditiile date ale pietei. Am urmarit sa crestem, dar in conditii de profitabilitate. Am intrat pe piete noi, ne-am consolidat reteaua de parteneri, am adaugat si centrele proprii de distributie in zone cheie, am lansat produse noi pe piata, am trecut printr-un proces de rebranding si ne-am creat o noua imagine in piata”, a declarat Liviu Stoleru, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon. ”
Cresterea vanzarilor a venit ca urmare a consolidarii pozitiei in piata din Transilvania si a extinderii zonelor de distributie.
"In cei trei ani de cand Cemacon a intrat intr-un proces amplu de reorganizare, am reusit sa demonstram ca putem fi performanti. Semnarea acordului de principiu privind restructurarea pachetului de credite bancare, care s-a intamplat de curand, ne va permite sa obtinem un bilant financiar echilibrat. Este un pas extrem de important pentru noi, dar si o reusita de exceptie pentru mediul privat de afaceri din Romania.”, a adaugat Liviu Stoleru.
Fabrica Cemacon de la Recea inregistreaza anul acesta un record de functionare de 11 luni din 12 intr-un an. Este cea mai lunga perioada de la darea in folosinta si vine pe fondul extinderii portofoliului de produse cu formate noi, implementate in productie cu consumuri energetice optimizate.
Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 34% fata de 2012, la 34,8 milioane de lei, iar totalul veniturilor operationale a inregistrat o c