Lexus a lansat în Romania noul IS, în variantele 250 şi 300h, integral hibrid. Cu o lungime de 4,6 m, IS este cu 80 mm mai lung şi 10 mm mai lat. În habitaclu, panoul de comandă conţine butoane tactile. La versiunile F SPORT tabloul de bord cuprinde un inel central mobil care gliseazăîn lateral, element preluat de la supercar-ul LFA.
Scaunele utilizează „spumă integrată” pentru susţinere laterală. Sistemul integral hibrid de propulsie al lui IS 300h combină un motor electric puternic de 105 kW, cu un motor pe benzină de 2,5 litri, V6, Dual VVT-i de 208 CP. IS 300h are acumulatorul instalat sub panoul din podeaua portbagajului, oferind o capacitate a portbagajului de 450 litri şi o distribuţie perfectă, 50:50, a maselor. Există cinci moduri de conducere selectabile - ECO, NORMAL, SPORT/SPORT S, SPORT S+ (disponibil la versiunea F SPORT, echipată cu suspensie adaptiv variabilă AVS) şi EV (modul Vehicul Electric, disponibil doar la IS 300h până la 60 de km/h). Lexus IS poate fi echipat cu sistem audio Mark Levinson Premium Surround. Patru ani au fost necesari pentru a asigura armonizarea perfectă a sistemului de 835 waţi cu 12 canale şi 15 difuzoare cu habitaclul noului Lexus IS, obiectivul fiind furnizarea unui sunet de puritate echivalentă celei oferite de o sală de concerte. Versiunea IS 250 are un preţ special de lansare de 31.806 euro cu TVA, iar IS 300h de 35.526 euro cu TVA şi taxe de timbru zero.
Lexus a lansat în Romania noul IS, în variantele 250 şi 300h, integral hibrid. Cu o lungime de 4,6 m, IS este cu 80 mm mai lung şi 10 mm mai lat. În habitaclu, panoul de comandă conţine butoane tactile. La versiunile F SPORT tabloul de bord cuprinde un inel central mobil care gliseazăîn lateral, element preluat de la supercar-ul LFA.
Scaunele utilizează „spumă integrată” pentru susţinere laterală. Sistemul integral hibrid de propulsie al lui IS 300h