In initiativa lor de a lansa o noua unitate numita Red Lounge in China, Coca-Cola Co. si-a mutat o parte semnificativa a contului sau de la McCann Erickson la Leo Burnett.
Unitatile Red Lounges sunt spatii experimentale unde tinerii pot petrece timpul si pot invata nenumarate lucruri despre muzica, filme sau jocuri. Coca-Cola Red Lounge din Singapore este conceput pentru �tanarul de maine�, caruia i se ofera console de joc pe un ecran cu plasma, Xbox kiosks, PC-uri pentru jocuri, conexiune wi-fi, asa ca userii pot face 'surf wirelessly'. Locuri intime in care pot purta linistiti o conversatie si tonomate cu Coca-Cola, Sprite, Coca-Cola light si alte numeroase bauturi din gama Coca-Cola, fac ca Red Louge-urile sa aiba foarte mult succes printre tineri.
Valoarea business-ului nu a fost inca dezvaluita, dar Coca-Cola cheltuieste anual mai bine de 10 milioane de dolari pentru publicitate, in promovarea brandului Coke in China, informeaza ACNielsen.
Red Lounge include membri ai echipei de marketing a Coke, la fel ca si cativa parteneri ai unor agentii de publicitate, care se ocupa de partea de marketing a brand-ului Coke si a programului sau din timpul Jocurilor Olimpice, asta pentru ca Coca-Cola este unul dintre sponsorii globali al competitiei.
Leo Burnett se ocupa deja de alte branduri ale Coca-Cola in China, majoritatea, cele alor bauturilor necarbogazoase precum Minute Maid, Modern Tea Workshop (un ceai verde dezvoltat de Coca-Cola special pentru China), HealthWorks, o linie de ceaiuri din plante si Powerade, o bautura pentru sportivi. Leo Burnett va continua sa lucreze pentru aceste branduri, precum si pentru Red Lounge.
Reprezentantii agentiilor au refuzat sa comenteze, dar intr-o decalaratie data de un reprezentant al companiei a precizat ca Red Lounge a fost creat pentru a �aduce laolalta cei mai buni specialisti intr-un singur loc p