Ariston Thermo Romania, filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de centrale termice si boilere, mizeaza in acest an pe un avans al cifrei de afaceri cu circa 12% datorita lansarii unei noi game de produse si a concentrarii pe proiecte precum programul Buy Back si dezvoltarea retelei de centre de asistenta tehnica.
„In 2012, vanzarile de centrale termice in condensare si cresterea cererii pe piata de boilere electrice au dus la un avans usor al business-ului companiei, acesta situandu-se in jurul valorii de 30 de milioane de euro”, a declarat Catalin Draguleanu (foto), director de vanzari al Ariston Thermo Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, dupa o crestere cu aproximativ 5% in 2012, pentru acest an este previzionata o majorare cu circa 12% a cifrei de afaceri, la peste 33 de milioane de euro.
„Pentru 2013 mizam pe o continua crestere a business-ului, datorita concentrarii eforturilor in jurul produselor cu eficienta energetica ridicata - centrale termice in condensare, pompe de caldura, sisteme solare, dar si atentiei sporite acordate Programului Buy Back si dezvoltarii teritoriale si profesionale a retelei de Centre de Asistenta Tehnica. In plus, estimam ca lansarea noii game de produse GalEvo va avea un impact pozitiv datorita evolutiei tehnologice in directia eficientei energetice pe care o aduce”, a subliniat Catalin Draguleanu.
Subventiile la caldura nu au incurajat clientii sa cumpere centrale termice
In ceea ce priveste piata locala de centrale termice de apartament, reprezentantul Ariston Thermo Romania a afirmat ca, anul trecut, nu s-a putut observa o evolutie deosebita. Astfel, in 2012, vanzarile de profil au ramas la acelasi nivel ca si in 2011, cu un volum de aproximativ 140.000 de unitati si o valoare de peste 75 de milioane de euro.
„In conditiile in care 2012 a fost un an electoral, iar