Cicliştii din Turul Franţei nu au timp de odihnă. Manşa secundă, care porneşte la drum la ora 14:25 îi poartă pe rutieri între cele mai mari oraşe din Corsica, Bastia şi Ajaccio. Nu este nici pe departe o rundă pe profilul celei de ieri, având patru puncte de căţărare: trei de categoria a treia şi unul de categoria a doua. Ultimul vine cu 12 kilometri înainte de final, astfel că Peter Sagan (Cannondale) sau Philippe Gilbert (BMC) sunt favoriţi, chiar dacă au căzut ieri.
UPDATE 10:51: Haosul din finalul etapei de ieri a fost provocat de autocarul echipei Orica-GreenEdge, care a rămas blocat pe linia de sosire de la Bastia. Acesta a fost degajat cu greu, iar rutierii au primit informaţii contradictorii.
UPDATE 10:50: Conform informaţiilor oferite de Omega Pharma-Quick Step, Tony Martin nu a suferit vreo fractură, însă se află într-o stare destul de proastă. Imediat după căzătură, rutierul german a suferit o comoţie cerebrală, la care se adaugă numeroase contuzii în zona genunchilor, a spatelui şi a coatelor, plus una la plămânul stâng. În plus, Martin are o rană de 5 cm, care este foarte dureroasă. Nu s-a luat vreo decizie în privinţa abandonului lui, deocamdată.
UPDATE 10:29: ”Puncheurii” la atac (Bastia – Ajaccio: 154 km)
Încă din etapa a doua, organizatorii încep să pună probleme rutierilor. Manşa taie Corsica în diagonală şi este o călătorie între cele mai importante oraşe din insulă. Una deloc uşoară însă! Cu patru căţărări destul de dificile, două de categoria a doua şi două de categoria a treia, sprinterii nu vor fi deloc menajaţi. Deşi vin la mijlocul etapei, Col de la Serra (5,2 km la o rampă medie de 6,9%) şi Col de Vizzavona (4,6 km la o rampă medie de 6,5%), vor cerne cu siguranţă plutonul. Nu e de neglijat nici Cote du Salario (1 km la o rampă medie de 8,9%), care vine cu 12 kilometri înainte de f