Compania Friesland Foods Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala a produselor lactate, a inregistrat o crestere de 24% a vanzarilor de inghetata in primele sapte luni din acest an, fata de aceeasi perioada din 2005.
Volumic, brandul Napoca, detinut de companie pe piata de inghetata, a inregistrat o crestere de peste 15% in aceeasi perioada. "Am atins pana in acest moment, volumele vandute in tot anul 2005. A fost o perioada foarte buna pentru noi, in care ne-am consolidat pozitia pe piata de inghetata, sprijiniti si de lansarea a sapte noi produse", a declarat pentru ZF Gerbrant de Boer, director general al Friesland Romania.
De Boer a spus ca anul trecut vanzarile de inghetata au crescut cu 10%, in timp ce anul acesta s-a inregistrat deja o crestere de 15%.
Potrivit unor informatii anterioare, divizia de inghetata a Friesland a avut anul trecut vanzari de 7 milioane de euro. Inghetata a contribuit si la cresterea rezultatelor financiare ale companiei in primul semestru din acest an.
Directorul general al Friesland Romania a precizat ca in prima jumatate din acest an vanzarile companiei au crescut cu 21%, in euro.
"In volum am vandut cu 7% mai mult, principalii factori de crestere fiind brandurile Dots si Milli, insa am avut cresteri constante si pentru brandul Napolact", a mai spus el.
In conditiile in care trendul de crestere din primele sapte luni ale anului se va mentine, producatorul ar putea trece de afaceri de 110 milioane de euro fata de 91 de milioane de euro, anul precedent.
Pentru acest an, reprezentantii companiei estimau o cifra de afaceri de cel putin 100 de milioane de euro, insa in fiecare din ultimii ani rezultatele inregistrate in Romania au depasit estimarile managementului Friesland.
Friesland a investit peste 1,8 mil. euro (suma calculata la rate card) pentru promovarea unei noi game la