Alex Haidamac şi Natalia Sfetcu au câştigat primul premiu Gold Lion, în numele României, la Festivalul Cannes Lions, care premiază, de 60 de ani încoace, cei mai creativi tineri din lume.
Alex şi Natalia lucrează la agenţia Media Concept Store şi sunt absolvenţi ai The Alternative School for Creative Thinking, înfiinţată de Teodora Migdalovici. Au avut nevoie de numai o zi să rezolve brieful dat de Bill&Melinda Gates Foundation. Ideea lor s-a numit „Unfold the world” şi a intrat în competiţie cu ideile altor 17 echipe participante, care reprezentau cei mai buni tineri designeri din întreaga lume.
Alex Haidamac este absolvent al facultăţii de Cibernetică în cadrul ASE, iar în ultimii şase ani şi-a dezvoltat pasiunea pentru design şi disciplinele comunicării participând de patru ori la specializările The Alternative School. În 2010 a câştigat una dintre competiţiile semestrului Eurobest, în urma căreia a obţinut o specializare la Eurobest Academy, Hamburg. Ce este Cannes LionsÎn 1954, un grup de advertisers din toată lumea s-a strâns la Veneția, pentru a celebra filmele de prezentare, realizate de cei mai creativi oameni din domeniu. 130 de delegați au vizionat atunci 187 de filme din 14 țări, care s-au bătut să câștige statueta Leul din Piața San Marco, omagiu adus orașului gazdă. 60 de ani au trecut de atunci, iar Cannes Lions, care are loc în luna iunie a fiecărui an, în Franța, celebrează în continuare creațiile de brand și comunicare din toată lumea.
Natalia Sfetcu este o tânără ambiţioasă care, după o admitere la UNATC (la care a renunţat în favoarea studiilor de la Facultatea de Comunicare Relaţii Publice-David Ogilvy), a explorat lucrul în agenţii de comunicare digitale. Şi ea a fost cursantă la The Alternative School, şcoală fondată de Teodora Migdalovici, fiinf singura platformă performantă de educaţie alternativă în comunicare şi marketing