Aseara, intr-un cadru festiv, s-a deschis al unsprezecelea magazin al concernului austriac BLM - supermarketul Billa. Proaspat venit pe piata comerciala din Iasi, acest concern isi propune sa demonstreze ca chiar si "micile cumparaturi" merita sa fie facute la supermarket. Spre deosebire de buticuri si piete, supermarketul reprezinta o forma moderna de comert, care tine cont de confortul cumparatorilor, ofera o gama variata de produse si pune accent atat pe calitatea marfurilor, cat si pe cea a serviciilor. Datorita faptului ca ruleaza un mare volum de marfa, preturile sunt mai mici. De asemenea, supermarketul beneficiaza de cele mai noi tehnologii in domeniul amenajarii spatiilor de vanzare. Un alt avantaj pe care-l ofera acest tip de comert este autoservirea. Bisaptamanal, Billa are campanii de reduceri de pret pentru anumite produse, obiectivul major al firmei constituindu-l scaderea tuturor preturilor, astfel incat procurarea alimentelor si bunurilor de larg consum sa nu reprezinte o problema pentru clientii ieseni. Altfel spus, Billa ofera o calitate europeana la preturi accesibile.
Am fost incantati de aprecierea la adresa orasului a directorului de vanzari Billa, domnul Silviu Bulungioiu, care ne-a declarat: "Trebuie inteles faptul ca Iasul reprezinta o traditie si un potential si consider ca e o greseala a celor care se ocupa de destinele unor firme daca nu se orienteaza catre Iasi."
Previziunea domnului Silviu Bulungioiu este ca, dupa un an de la deschiderea sa, acest supermarket va face parte din esalonul fruntas al intregului lant de supermarketuri, deoarece se spera ca politica comerciala va fi inteleasa si acceptata de catre ieseni, si nu numai. (Z.I.)
Aseara, intr-un cadru festiv, s-a deschis al unsprezecelea magazin al concernului austriac BLM - supermarketul Billa. Proaspat venit pe piata comerciala din Iasi, acest concern isi