Cu doar câteva zile înainte de lansarea oficială a postului Kanal D, doamna BEGUMHAN DOGAN FARALYALI, preşedinte al Dogan Media International şi Kanal D România a acordat primul interviu unui Cu doar câteva zile înainte de lansarea oficială a postului Kanal D, doamna BEGUMHAN DOGAN FARALYALI, preşedinte al Dogan Media International şi Kanal D România a acordat primul interviu unui ziar românesc. - Cum vi se pare piaţa media din România şi de ce aţi ales-o pentru dezvoltare? - Piaţa românească ne-a tentat din foarte multe motive: - e o piaţă în ascensiune, ţara şi numărul de consumatori tv sunt elemente importante. Consumul va creşte, dacă ne uităm la valoarea investită de advertiseri, pe cap de locuitor, în anul 2006: aceasta a fost de 251,3 $ în Germania, 208,7$ în Franţa, 26,7$ în Turcia, 31,1$ în Bulgaria şi de numai 16,3$ în România. A contat şi distanţa faţă de headquarter când am ales România, pentru că mai existau opţiuni pentru Rusia şi Ucraina. Membrii board-ului şi eu putem ajunge aici foarte repede şi des. Adaug aici şi sesiunile de pregătire făcute pentru angajaţii de aici de către colegii lor de la Kanal D Istanbul, care, la început, vor veni destul de des. Dogan Media Group este cel mai mare grup media de pe piaţa din Turcia: avem opt publicaţii zilnice, dintre care trei sunt lideri pe segment (Huriyet, Milliyet şi Posta), trei posturi de televiziune naţionale - două canale de divertisment, lidere de piaţă, şi liderul în ştiri, CNN Turk, şi peste 15 canale de nişă. Cu acestea şi alte investiţii în domeniu - internet, radio, reviste - avem 42% din publicitatea din ţara noastră. E firesc acum să urmeze pasul în afara graniţelor. De aceea, după ce am analizat zona - Bulgaria, România, Rusia şi Ucraina -, am decis să facem primul pas în România. - Există un target al postului sau un anume principiu de dezvoltare, o strategie de atragere şi fideli