Campania de asfaltare a Capitalei, mediatizată intens de autorităţi, a lăsat drumuri găunoase, care pun în pericol viaţa bucureşteanului. Între capcanele pe care le ascunde oraşul, gropile Campania de asfaltare a Capitalei, mediatizată intens de autorităţi, a lăsat drumuri găunoase, care pun în pericol viaţa bucureşteanului. Între capcanele pe care le ascunde oraşul, gropile sunt cel mai mare „of” al contribuabilului.
Şoferii au semnalat, anul trecut, Brigăzii de Poliţie Rutieră a Capitalei 87 de gropi şi canale descoperite. Astfel, s-a constatat că printre zonele cu cel mai deteriorat carosabil, potrivit observaţiilor poliţiştilor bucureşteni, au fost Piaţa Sudului, intersecţia Şoseaua Olteniţei-strada Iriceanu, Drumul Sării, Calea Văcăreşti, Pieptănari.
“La începutul fiecărui an Brigada de Poliţie face un inventar al gropilor, iar cele din 2008 au fost reparate. Atunci când iese pe traseu, poliţistul constată deteriorările din carosabil şi anunţă administraţiile locale şi primăria generală”, a declarat, pentru “Adevărul de Seară”, comisarul şef Constantin Stroescu.
Cetăţenii pot sesiza la Brigada de Poliţie toate neregulile din trafic, la numărul de telefon 021/9544, iar la centrul de monitorizare şi control trafic din Primăria Generală, la numărul 021/9762. În mod normal, reparaţiile trebuie să înceapă la 72 de ore de la înregistrarea sesizărilor.
Zone de ocolit
Pentru că nu au fost bine asfaltate, unele străzi din Capitală arată ca după bombardament. De cele mai multe ori şoferii încearcă să evite denivelările şi ajung să meargă pe contrasens. La bariera Petricani, de la marginea Bucureştiului, la sfârşitul anului trecut, s-au făcut reparaţii de mai multe ori.
În prezent, traficul este îngreunat de faptul că drumul este presărat cu gropi, iar maşinile fac slalom şi frânează bru