Lucrările de modernizare a şinelor de cale ferată au fost întârziate de o companie care îşi avea sediul în Ministerul Transporturilor şi care "servea contracte" pentru anumite firme care participau la licitaţiile de atribuire, a declarat Anca Boagiu, fost ministru al Transporturilor, pentru Gândul. Sursa: AGERPRES
"Nu înţelegeam la un moment dat de ce nu reuşeam să pornim acele licitaţii (la calea ferată n.r.). Am aflat de ce. Pentru că exista o firmă care căpuşa calea ferată, care avea angajaţi pe care îl plătea şi care erau în interiorul căii ferate, care erau participanţi activi la pregătirea caietelor de licitaţii", a spus ministrul.
"Aveau chiar birourile acolo (în minister n.r.) Plăteau oameni din interiorul Căii Ferate. Oamenii aceia nu mai sunt acolo", a precizat Boagiu.
Fostul ministru a adăugat că s-au făcut sesizări la DNA şi la Parchet pentru compania care "pregătea contracte, le servea cuiva".
"Este tot tronsonul de cale ferată de pe Coridorul 4. Acolo era o miză de 2,1 miliarde de euro. Mică", a subliniat ironic Boagiu. Mai mult, fostul ministru a spus că au început numirile în funcţii a unor persoane asupra cărora planează anumite supiciuni, unele chiar că ar fi colaborat cu Mihai Necolaiciuc.