Transporta zilnic circa 30 de copii spre si dinspre scoala, are patru masini speciale, soferul comunica in permanenta cu parintii si vrea dublarea veniturilor pe anul in curs – vezi ce inseamna un business de taximetrie dedicat copiilor.
Manuel Bajescu (foto, 41 ani) a lansat firma KidsTaxi in februarie 2010 dupa o investitie initiala de aproximativ 20.000 euro.
Compania lucreaza pe baza de abonamente lunare sau cu programari prealabile – copiii sunt preluati din locul specificat de masinile firmei, dusi la locul de destinatie (cel mai adesea scoala, sau evenimente - petreceri/zile de nastere) si predati persoanei specificate de parinte.
Firma a fost lansata dintr-o nevoie personala, spune Bajescu. "Am un copil de 12 ani si m-am confruntat, din cauza putinului timp liber, cu probleme practice - cine il duce la scoala, cine il aduce? La fel, am discutat si cu vecini si prieteni, si ei au probleme similare. Desi sunt de profesie IT-ist, am facut si un MBA, mi s-a parut un business de viitor", spune el. Bajescu a fost general manager la firma de solutii ID Labelon Romania, anterior fiind IT support manager la Ipsos Interactive Services.
El concureaza cu taximetristii traditionali dar si cu vecini sau prieteni cu mai mult timp care "vor sa faca un ban in plus" prin astfel de activitati.
“Din cate cunosc pana in prezent suntem singura companie specializata in transportul de copii pe baza de abonament. Concuram cu taximetristii care au intelegeri cu parintii pentru acest transport, cu unele persoane care mai «fac un ban in plus» si vorbeste cu 1 vecin sau 2 sa ii duca si sa ii aduca de la scoala”, spune pentru Wall-Street.ro seful firmei Mycroft System, care detine KidsTaxi.
Serviciul, dupa cum ii spune si numele, este destinat in exclusivitate pentru copii. Personalul este pregatit si testat psihologic in vederea interactiona