Reţeaua de magazine pentru copii Chicco, prezentă şi în Braşov, va da startul la începutul lunii aprilie unei campanii de buy-back, prin care părinţii pot primi în schimbul cărucioarelor sau a scaunelor de maşină pentru copii vouchere cu reduceri de 25% la produsele Chicco achiziţionate ulterior. „Campania, care va începe pe data de 1 aprilie a acestui an, se adresează tuturor părinţilor ce deţin cărucioare sau scaune de maşină pentru copii, indiferent de marca produselor, acestea urmând a fi casate, în cazul în care reprezintă un pericol pentru cei mici sau donate, în cazul în care produsele sunt funcţionale”, precizează Mariana Pavel, marketing manager al reţelei de magazine Chicco, ce la sfârşitul anului 2011 număra 11 unităţi. Astfel de campanii au început să fie tot mai prezente pe piaţa locală în ultimii ani, ca metodă de creştere a numărului de clienţi şi, implicit, a veniturilor companiilor, pe o piaţă în care efectele nefaste ale crizei încă se resimt în cifrele de afaceri şi în profiturile acestora. Iar printre primele industrii care au adoptat acest model de business se numără cea auto, industria de telecom sau a retailului de electrocasnice. Reţeaua de magazine pentru copii Chicco, prezentă şi în Braşov, va da startul la începutul lunii aprilie unei campanii de buy-back, prin care părinţii pot primi în schimbul cărucioarelor sau a scaunelor de maşină pentru copii vouchere cu reduceri de 25% la produsele Chicco achiziţionate ulterior. „Campania, care va începe pe data de 1 aprilie a acestui an, se adresează tuturor părinţilor ce deţin cărucioare sau scaune de maşină pentru copii, indiferent de marca produselor, acestea urmând a fi casate, în cazul în care reprezintă un pericol pentru cei mici sau donate, în cazul în care produsele sunt funcţionale”, precizează Mariana Pavel, marketing manager al reţelei de magazine Chicco, ce la sfârşitul anului 2011 număr