După reparaţii care au durat mai bine de patru luni, un clujean şi-a primit maşina nou cumpărată cu aceleaşi defecţiuni. Cristian Hăgătiş a reclamat, ieri, la Protecţia Consumatorilor, Dacia Service din Cluj-Napoca şi cere să-şi primească banii înapoi sau un autoturism nou.
De Crăciunul trecut, şi-a cumpărat o Dacia Logan de toată frumuseţea, nouă, din fabrică. Cristian Hăgătiş, un economist clujean de 32 de ani, spune că, dacă ar fi ştiut atunci ce coşmar îl aşteaptă, ar fi renunţat la costisitorul „cadou", destinat întregii familii. La nici două luni în care a apucat să se bucure de noua maşină, a fost sunat de la Dacia Service din Cluj-Napoca şi invitat să-şi ducă autoturismul înapoi, pentru efectuarea unor teste, care urmau să dureze câteva ore. „Când am sunat să-mi iau înapoi maşina, mi s-a spus că nu o mai pot lua, pentru că e desfăcută. Nimeni nu mi-a explicat ce şi cum, motorul era bucăţi, deşi eu nu mi-am dat acordul pentru aşa ceva. Atât mi s-a spus, că nu a trecut testul", îşi începe povestea clujeanul.
Maşină nouă, pericol de accidente
După două săptămâni, Cristian Hăgătiş a fost anunţat de reprezentanţii Dacia Service că poate veni să-şi recupereze maşina. „Mi s-a spus că motorul a fost schimbat. De la prima cheie, au început problemele. Suna urât, suspect. După câteva zile în care am circulat cu maşina mea, motorul a început să se oprească atunci când îmi era lumea mai dragă. În intersecţii, dimineţile, când mă grăbeam la serviciu. Ba, mai mult, era să fac şi accident, pentru că o maşină din spatele meu a fost cât pe ce să intre în mine din cauza asta", spune Hăgătiş.
Clujeanul a semnalat problemele nou apărute la call centerul producătorului din Piteşti. „Am dus maşina din nou în service, în aprilie. Mecanicii de la Dacia Service mi-au spus că motorul nu are nimic, doar că are o altă «tonalitate». În cele din ur