Hypermarket-urile se pregătesc din timp pentru a satisface nevoia de consum a românului. Dacă până nu demult, decembrie era considerată prin tradiţie luna cadourilor şi a cumpărăturilor de iarnă, lucrurile s-au schimbat. Produsele destinate sărbătorilor îşi vor găsi locul pe rafturile marilor magazine peste câteva zile. La Carrefour, podoabele de Crăciun, cozonacii, ciocolata şi prăjiturile panettone vor fi introduse la comercializare chiar de mâine. Reprezentanţii magazinului francez se aşteaptă ca românii să dea iama şi la raioanele de jucării, îmbrăcăminte şi electrocasnice, produse considerate tradiţionale. „În perioada sărbătorilor de iarnă, vânzările vor fi mai mari în medie cu 50-70% faţă de o perioadă normală, în funcţie de magazin”, a declarat Andreea Mihai, director marketing Carrefour România.
În magazinele Metro, ofertele de Crăciun au început deja să-şi facă prezenţa, potrivit oficialilor companiei, care au menţionat că acestea se vor regăsi şi în cataloagele retailerului ce vor apărea la începutul lui noiembrie. „Pe rafturile magazinelor Metro se pot regăsi deja produse de sezon, cum ar fi cele de la noua gamă de jucării până la decoraţiuni, brazi şi instalaţii luminoase”, a declarat Adina Tâmplaru, director de comunicare al companiei pe România şi Moldova. Hypermarket-urile se pregătesc din timp pentru a satisface nevoia de consum a românului. Dacă până nu demult, decembrie era considerată prin tradiţie luna cadourilor şi a cumpărăturilor de iarnă, lucrurile s-au schimbat. Produsele destinate sărbătorilor îşi vor găsi locul pe rafturile marilor magazine peste câteva zile. La Carrefour, podoabele de Crăciun, cozonacii, ciocolata şi prăjiturile panettone vor fi introduse la comercializare chiar de mâine. Reprezentanţii magazinului francez se aşteaptă ca românii să dea iama şi la raioanele de jucării, îmbrăcăminte şi electrocasnice, produse consider