EFECTE.„Forbes România” arată cum așa-numita „Ordonanță Voiculescu” a afectat bugetele de publicitate TV în luna aprilie. Ordonanța a fracturat cursul firesc al investițiilor publicitare în funcție de sezonalitate.
În primele momente, agențiile de media și clienții lor au intrat în panică. Deși contractele de publicitate aflate în derulare n-au avut de suferit pe moment, la nivel mental, piața de publicitate s-a gripat. Blocajul s-a produs din cauza neclarităților Ordonanței privind modalitatea prin care clienții pot cumpăra publicitate TV, în absența intermediarilor (agențiile de media).
În luna martie, cele mai importante nouă televiziuni generaliste și de știri au livrat clienților publicitari un volum de 115.502 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). În luna următoare, când a apărut ordonanța, iar panica și nemulțumirile au cuprins piața, consumul de publicitate TV a scăzut cu 10,6% față de martie. În mod normal, în aprilie, lună premergătoare Paștelui Ortodox, volumul de publicitate ar fi trebuit să crească pentru a încuraja consumului populației în preajma sărbătorii (începutul lunii mai).
Ordonanța care a fracturat publicitatea
REACȚIE.Acţionarul majoritar al Realitatea Media, Cozmin Guşă, spune că societatea nu va intra în faliment decât dacă nu va mai fi finanţată, iar judecătorii nu vor aplica legea, scrie Evenimentul zilei.
Lupta care se duce acum prin tribunale între creditorii societății Realitatea Media, care deține postul de televiziune Realitatea TV, își are rădăcinile în modul ineficient în care au fost gestionate, de-a lungul timpului, resursele financiare ale companiei, a declarat Cozmin Gușă, actualul acționar majoritar al Realitatea Media.
Finanţările lui SOV au fost tocate de directorii de la Realitatea Tv
CU PATRIARHIA LA TVR.Instituţiile vor vor avea proiecte comune cu