Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta urmeaza sa fie finalizate in august 2010. Intarzierea cu sase luni a lucrarilor este urmarea lipsei fondurilor, a declarat, marti, subsecretarul de Stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii Constantin Axinia, relateaza Mediafax.
In prezent, MTI are datorii catre firmele care lucreaza pe tronsonul Bucuresti-Constanta, parte a Coridorului IV de Transport Pan European, de 32,6 milioane de euro, reprezentand facturi scadente in luna septembrie.
"La inceputul anului, am platit datorii din 2008 de 32 milioane de euro, iar acum avem nevoie de alti 32,6 milioane euro pentru a plati facturile. Companiile ne-au notificat ca vor incetini ritmul lucrarilor din cauza intarzierilor la plata", a spus Axinia.
Referitor la cealalta sectiune a Coridorului IV Pan European, respectiv Brasov-Simeria-Curtici, Axinia a adaugat ca modernizarea va costa 3,1 miliarde de euro, fondurile fiind alocate de la Uniunea Europeana, bugetul de stat si un credit de la Banca Europeana de Investitii. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta urmeaza sa fie finalizate in august 2010. Intarzierea cu sase luni a lucrarilor este urmarea lipsei fondurilor, a declarat, marti, subsecretarul de Stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii Constantin Axinia, relateaza Mediafax.
In prezent, MTI are datorii catre firmele care lucreaza pe tronsonul Bucuresti-Constanta, parte a Coridorului IV de Transport Pan European, de 32,6 milioane de euro, reprezentand facturi scadente in luna septembrie.
"La inceputul anului, am platit datorii din 2008 de 32 milioane de euro, iar acum avem nevoie de alti 32,6 milioane euro pentru a plati facturile. Companiile ne-au notificat ca vor incetini ritmul lucrarilor din cauza intarzierilor la plata", a spus Axinia. @