Compania mizează pe o politică agresivă de câştigare a consumatorilor industriali din toată ţara Din octombrie 2005, de când a încăput pe mâna cehilor de la CEZ, Electrica Oltenia
Compania mizează pe o politică agresivă de câştigare a consumatorilor industriali din toată ţara
Din octombrie 2005, de când a încăput pe mâna cehilor de la CEZ, Electrica Oltenia are planuri serioase de dezvoltare. Compania vizează ca, până la sfârşitul anului, să depăşească Electrica Muntenia Sud, recent cumpărată de italienii de la Enel, şi să ocupe astfel primul loc în topul furnizorilor de electricitate, a declarat, într-un interviu acordat ziarului "Adevărul", Adrian Borotea, Corporate Affairs Manager al CEZ România.
Adevărul: După separarea, de la 1 iulie, a Electrica Oltenia în CEZ Vânzare şi CEZ Distribuţie, care sunt planurile CEZ România pentru cele două companii?
Adrian Borotea: Pe partea de furnizare, deci pentru CEZ Vânzare, urmărim să creştem cota de piaţă. Într-un clasament de anul trecut, ocupam poziţia a doua, după Electrica Muntenia Sud, dar s-ar putea ca locul întâi la sfârşitul anului să fie o surpriză...
Aveţi o nouă strategie de marketing?
Avem o politică politicoasă, dar agresivă de a câştiga consumatori industriali, eligibili, şi nu ne limităm numai la zona noastră, a Olteniei, ci am atacat şi Bucureştiul, Transilvania, Dobrogea. După cum ştiţi, am reuşit să ne includem în portofoliu compania Feral, al treilea mare consumator de energie din România. Avem o trupă de "vânători de munte" care străbat ţara şi care până acum ne-au adus rezultate frumoase.
Aţi înfiinţat o echipă specială care să se ocupe de aceste "racolări" de mari consumatori?
Da, avem o divizie de vânzări, în CEZ Vânzare, care se ocupă de consumatorii eligibili. În CEZ Vânzare sunt în total 60 de oameni, iar în vânzări lucrează 25. Nu