AdPrint lansează, în 2013, o nouă provocare către creativii şi artiştii vizuali din întreaga lume – să demonstreze că publicitatea în print şi outdoor ne fac viaţa mai frumoasă (înscrieri până pe 10 iulie). Scopul campaniei “Print beautifies our lives” este să promoveze la nivel internaţional printul ca mediu pentru publicitate.
Lucrările care vor reda cât mai bine mesajul campaniei:
- Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive;
- Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt;
- Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade;
- Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT Barcelona;
- Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid Paris - Shanghai. Vor fi publicate în media internaţionale şi incluse în expoziţii itinerante în cadrul festivalurilor de profil;Vor fi reunite într-o colecţie ce va fi distribuită împreună cu publicaţiile partenere.
Campania “Print beautifies our lives” se desfăşoară până pe 10 iulie şi se adresează creativilor şi agenţiilor din întreaga lume, care trebuie să creeze un print sau o serie de printuri care susţin mesajul campaniei: “Print beautifies our lives” şi care promovează calităţile publicităţii în print şi outdoor. Mai multe detalii pot fi găsite pe www.adprintfestival.com.
Noua misiune AdPrint va presupune:
- Promovarea publicaţiilor şi a publicităţii în print la nivel internaţional;
- Susţinerea jurnalismului de calitate, prin încurajarea abonării la publicaţii printate şi prin promovarea publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
- Susţinerea inovaţiei în reclamelele în print şi în folosirea creativă a publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
- Creşterea standardelor în disciplinele ce ţin de craft şi educarea creativilor;
- Derularea unor campanii de conştienti