UPC Romania, unul dintre principalii operatori telecom pe piata locala, vrea sa targeteze tot mai mult tinerii pana in 22-25 de ani, acestia fiind mai atasati de branduri si mai putin atenti la pret, a declarat pentru Wall-Street Dragos Militaru, directorul comercial al operatorului cu afaceri de 116 milioane de euro anul trecut.
“Pe aceasta categorie batalia este foarte mare si evident ca pe segmentul de internet pe categoria respectiva lupta este si mai mare. Toata lumea isi doreste acesti tineri care vor deveni maturii de maine. Pentru ei facem deja lucruri targetate si probabil vom face mai mult pe masura ce le vom intelege dorintele. Poate fi vorba de flexibilitate sau de cu totul alte lucruri: evenimente ori prezenta noastra in mediul de socializare online. Acesti oameni nu se uita neaparat la pret, dar este foarte important sa faci lucrurile in felul in care ei traiesc”, spune Dragos Militaru referindu-se la aceasta categorie de tineri cu apelativul “influencers”.
Managerul, care conduce circa 300 de oameni la UPC si care pana in februarie cand a venit la operator a lucrat aproximativ 15 ani in cadrul Coca-Cola HBC si The Coca-Cola Company, isi doreste sa repozitioneze operatorul si sa atraga tot mai multi clienti datorita brandului si mai putin ca urmare a preturilor oferite.
“Am venit intr-o industrie relativ diferita de cea din care faceam parte, presiunea competitiei este mult mai mare si este una care distruge valoarea. Am venit de la un brand extrem de puternic, dintr-o piata in care brandul face diferenta intr-o lume foarte dura si pragmatica, in care aproape 60% din decizia de cumparare este dirijata de pret”, explica oficialul.
Principala provocare pe care o are noul manager este cresterea bazei de clienti in contextul in care principalii competitori micoreaza tarifele, fac achizitii de operatori mai mici si totodata lanseaza