Hotelurile cu confort superior şi destinaţiile exotice ţin afişul din acest an al agenţiilor de turism care s-au promovat recent la târgul naţional de turism de la Romexpo Pachete turistice pentru destinaţii inedite, precum Singapore, Indonezia sau Malaiezia, furnizate de agenţii la cerere, hoteluri de cinci stele, ţări europene din afara Uniunii, în frunte cu Croaţia, dar şi litoralul românesc sunt punctele de atracţie ale ultimei ediţii a târgului de turism de la Bucu
Hotelurile cu confort superior şi destinaţiile exotice ţin afişul din acest an al agenţiilor de turism care s-au promovat recent la târgul naţional de turism de la Romexpo
Pachete turistice pentru destinaţii inedite, precum Singapore, Indonezia sau Malaiezia, furnizate de agenţii la cerere, hoteluri de cinci stele, ţări europene din afara Uniunii, în frunte cu Croaţia, dar şi litoralul românesc sunt punctele de atracţie ale ultimei ediţii a târgului de turism de la Bucureşti.
Aproximativ 300 de firme din industria turistică şi-au prezentat ofertele în cadrul târgului. „Anul acesta, 30% din expozanţi au fost din străinătate“, spune Lucia Morariu, secretar de stat pentru turism în Ministerul pentru IMM, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale. Graţie standurilor ample, animate inclusiv de spectacole cu specific naţional, ţări precum cele baltice şi nordice, Slovenia, Egiptul, Italia şi Ciprul au beneficiat de o vizibilitate remarcabilă la Romexpo.
Ofertele sezonului sunt de o varietate fără precedent, de la sejurul cu cazare la hoteluri de cinci stele în Grecia şi Turcia până la unităţi de două şi trei stele de pe litoralul nostru, dar şi aventura sud-americană de 103 zile (!), desfăşurată din Ecuador până în Brazilia, la preţul de 18.500 de euro de persoană (ofertă J’Info Tours).
Dacă în an