Lidl va deschide luni 11 magazine construite de la zero, două dintre acestea în Bucureşti. Compania mai are în construcţie încă 17 unităţi Strategia de expansiune a retailerului vizează în prezent oraşele cu peste 30.000 de locuitori 80% din produsele comercializate sunt marcă proprie Lidl. Printre furnizorii locali se numără Albalact, CrisTim, Angst sau Vel Pitar.
Discounterul german Lidl, intrat pe piaţa locală anul trecut prin achiziţia celor 107 magazine Plus Discount, a susţinut ieri prima conferinţă de presă, prilejuită de lansarea unei campanii de imagine în care a anunţat în premieră şi strategia de expansiune din următoarea perioadă.
Începând de luni, 10 octombrie, Lidl va deveni cel mai mare retailer modern de pe piaţa românească din perspectiva numărului de magazine, după ce va deschide 11 unităţi construite de la zero şi va ajunge la un număr total de 118. În prezent, Penny Market este liderul la acest capitol, cu 114 magazine.
La eveniment au venit şi şefii operaţiunilor LIDL în România, în condiţiile în care până acum nu se ştiau foarte multe despre aceştia şi orice solicitare de presă la care departamentul de comunicare din cadrul companiei răspundea era semnată "reprezentanţii Lidl", nefiind atribuită vreunui director din cadrul discounterului. Cei patru mari şefi din România, care au fost prezenţi şi la conferinţa de ieri, sunt Friedrich Fuchs (preşedintele consiliului de conducere), Gabor Teleki (membru al consiliului de conducere administrativ), Marek Bona (director de achiziţii marfă) şi Sergiu Fala (director de expansiune).
Două dintre magazinele Lidl ce vor fi inaugurate luni se află în Bucureşti, în timp ce restul vor fi în Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr (judeţul Sibiu), Timişoara, Turda şi Zalău.
Expansiunea Lidl nu se opreşte însă aici, în condiţiile în care co