Una din paginile de reclama Danone din presa scrisa
Suspiciunea de contaminare cu dioxina a scazut vanzarile Danone pe segmentul iaurturilor cu 10%, iar conducerea companiei spera sa nu fie afectate si vanzarile pe alte categorii. Compania a inceput deja o campanie de publicitate in care incearca sa-si refaca imaginea si anunta ca “produsele Danone sunt conforme si sigure pentru consumatori”.
Pagini intregi de reclame
Daca ati fost suficient de norocosi ca drumul cu metroul din aceasta dimineata sa va permita sa va aruncati privirea pe ziarul pe care il cititi de obicei, ati observat poate ca o intreaga pagina este alocata companiei Danone.
Campania este derulata in presa scrisa de catre agentia de publicitate a Danone, Young & Rubicam.
Anuntul arata in felul urmator:
“Rezultatele analizei primite de la laboratorul european de referinta confirma faptul ca produsele Danone sunt conforme si sigure pentru consumatori”.
Agentia de publicitate a Danone, Young & Rubicam a confirmat pentru HotNews.ro faptul ca a inceput o campanie de informare, dar a refuzat sa ofere detalii despre componenta financiara a campaniei.
Danone va investi, in perioada urmatoare, in refacerea imaginii
Agentia de relatii publice a companiei Danone, Prais Corporate Communications, a organizat joi o conferinta de presa, producatorul de lactate anuntand cu aceasta ocazie faptul ca rezultatele analizei oficiale sunt conforme cu legislatia europeana. Scandalul dioxinei a afectat insa vanzarile companiei.
Fara a putea da o cifra exacta, directorul general al Danone, Jacques Ponty, a declarat joi pentru HotNews.ro ca vanzarile de iaurt au scazut cu 10% pe fondul suspiciunii de contaminare cu dioxina.
Ponty a precizat ca firma va investi bani pentru promovare, pentru a contracara efectele neg