Dupa un an marcat de trei evenimente importante rebrandingul, parteneriatul semnat cu fondul de investitii Oresa Ventures si cel cu DuPont compania Fabryo isi continua investitiile in imagine si marketing, pentru care aloca in acest an un buget cu 30% ma
Compania Fabryo, unul dintre primii jucatori de pe piata de lacuri si vopsele, a lansat anul trecut printr-o campanie ampla de promovare Savana cu teflon. Desi lansarea vopselei cu teflon a fost realizata si prin mijloace publicitare (spoturi TV), principala modalitate de promovare a produselor companiei ramane evidentierea la punctele de vanzare.
"Pe partea de trade marketing se duce cea mai mare lupta pentru ca magazinele de desfacere sunt foarte mici pe aceasta piata, ceea ce nu iti confera foarte multe variante", spune Marga Alexe, director de marketing al Fabryo Corporation, afacere infiintata de Daniel Guzu, in care fondul de investitii suedez Oresa Ventures detine 49% din actiuni.
Producatorul de lacuri si vopsele va investi anul acesta circa 1,5-2 milioane de euro in activitatea de marketing, potrivit reprezentantilor companiei. Pe principiul ca ceea ce te constrange te face si mai creativ, Fabryo a cautat modalitati de atragere a clientilor la punctul de vanzare. Astfel, compania a apelat la brandurirea rafturilor, la "people stoppere", la galeti goale cu picior (situate la intrarea in magazine), precum si la cataloage sau cartele.
"Cautam solutii pentru a ne evidentia la punctele de vanzare. Rafturile branduite le-am introdus acum doi ani, insa acum le-am imbunatatit. Totodata, am apelat la galetile goale cu picior pentru ca vanzatorii sa poata promova produsul la intrarea in magazin fara sa fie furat sau fara sa deterioreze, iar la cataloagele de produs pentru a ajuta vanzatorii sa raspunda la intrebarile clientilor. Totodata, cartelele ii ajuta pe clienti sa isi faca o