* de luni, circulaţia auto se poate desfăşura pe o singură bandă pe toată lungimea tronsonului intrat în reabilitare, adică de la intersecţia cu B-dul Independenţei până la Catedrală * pentru fluidizarea traficului, staţia de la Concordia a fost desfiinţată
Traficul rutier pe Calea Călăraşilor s-a îngreunat şi mai mult, de luni, de când muncitorii firmei "Tancrad" au început să lucreze şi pe porţiunea cuprinsă între intersecţia cu Str. Mihai Bravu şi Bariera Călăraşilor. Astfel, dacă până acum se mergea pe o singură bandă doar între Independenţei şi Mihai Bravu, în prezent a rămas disponibilă doar o bandă pe tot tronsonul pe care s-au programat lucrări de reabilitare, adică între Independenţei şi Barieră. Din această cauză, nici mijloacele de transport în comun nu mai pot face staţie la Piaţa Concordiei, fiind obligate să oprească doar în zona Catedralei. Şoferii care vor să scape de ambuteiajele formate în special la orele de vârf, când lumea merge spre serviciu, dimineaţa, sau înspre casă, în intervalul orar 16.00 - 17.00, nu prea au soluţii la îndemână. Chiar şi ruta ocolitoare - str. Şcolilor - devine foarte aglomerată. * de luni, circulaţia auto se poate desfăşura pe o singură bandă pe toată lungimea tronsonului intrat în reabilitare, adică de la intersecţia cu B-dul Independenţei până la Catedrală * pentru fluidizarea traficului, staţia de la Concordia a fost desfiinţată
Traficul rutier pe Calea Călăraşilor s-a îngreunat şi mai mult, de luni, de când muncitorii firmei "Tancrad" au început să lucreze şi pe porţiunea cuprinsă între intersecţia cu Str. Mihai Bravu şi Bariera Călăraşilor. Astfel, dacă până acum se mergea pe o singură bandă doar între Independenţei şi Mihai Bravu, în prezent a rămas disponibilă doar o bandă pe tot tronsonul pe care s-au programat lucrări de reabilitare, adică între Independenţei şi Barieră. Din această cauză, n