Prigat - cea mai de încredere marcă
În primul trimestru al anului, băuturile necarbonatate „fără conservanţi” din gama Prigat au înregistrat o creştere de 14% a cifrei de afaceri, faţă de primul trimestru al anului 2005. Prigat a fost votată cea mai de încredere marcă, „Trusted Brand”, din categoria sucuri naturale, primind 41% din voturi în studiul Trusted Brand, realizat de publicaţia Readers Digest în rândul cititorilor săi. Acesta este unul dintre cele mai complexe studii efectuate asupra consumatorilor din Europa şi are ca obiectiv principal identificarea brandurilor în care aceştia au încredere.
Studiul „Trusted Brand” se efectuează începând cu anul 2001 şi, din 2005, a fost inclusă şi România în lista ţărilor respondente. Rezultatele din acest an au fost obţinute prin prelucrarea a 24.832 de răspunsuri primite din cele 15 tari unde a fost aplicat chestionarul Readers Digest.
Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) anunţă o creştere de 23% a cifrei de afaceri pentru primul trimestru al anului 2006, raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova.
Prigat - cea mai de încredere marcă
În primul trimestru al anului, băuturile necarbonatate „fără conservanţi” din gama Prigat au înregistrat o creştere de 14% a cifrei de afaceri, faţă de primul trimestru al anului 2005. Prigat a fost votată cea mai de încredere marcă, „Trusted Brand”, din categoria sucuri naturale, primind 41% din voturi în studiul Trusted Brand, realizat de publicaţia Readers Digest în rândul cititorilor săi. Acesta este unul dintre cele mai complexe studii efectuate asupra consumatorilor din Europa şi are ca obiectiv principal identificarea bran