Zsofia Megyeri va fi prezenta la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street.ro pe 19 si 20 noiembrie la hotel Howard Johnson din Capitala.
“Costurile unui start-up si limitarile acoperirii geografice sunt piedici in fata succesului unui business exclusiv online de alimente. De asemenea rata inca ridicata a analfabetismului tehnologic si o neincredere generalizata in calitatea produselor din partea consumatorilor sunt sursele unor obiceiuri de achizitii online reduse pentru astfel de produse in regiune”, spune Megyeri.
Citeste si:[INFOGRAFIC] Rusia, gigantul online gata de a se trezi: oportunitati eCommerce in a doua cea mai mare tara din lumeAlex Rada, Vibetrace: Pentru promovarea unei aplicatii de eCommerce este crucial networking-uleBay avertizeaza: cresterea eCommerce-ului incetineste
Totusi, faptul ca in prezent, per total, vanzarile online de alimente au o cota foarte redusa din totalul vanzarilor de alimente creeaza oportunitati uriase pentru retaileri, iar acest segment este estimate sa continue sa creasca cu doua cifre.
Va asteptam pe 19 si 20 noiembrie la retailArena cu informatii la cald despre retailul offline si online.
Zsofia Megyeri va fi prezenta la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street.ro pe 19 si 20 noiembrie la hotel Howard Johnson din Capitala.
“Costurile unui start-up si limitarile acoperirii geografice sunt piedici in fata succesului unui business exclusiv online de alimente. De asemenea rata inca ridicata a analfabetismului tehnologic si o neincredere generalizata in calitatea produselor din partea consumatorilor sunt sursele unor obiceiuri de achizitii online reduse pentru astfel de produse in regiune”, spune Megyeri.
Citeste si:[INFOGRAFIC] Rusia, gigantul online gata de a se trezi: oportunitati eCommerce in a doua cea mai mare tara din lumeAlex Rada, Vibetrace: Pentru promovarea unei apli