- Limuzinele regilor asfaltului au luat hartoapele cu asalt
- Satenii din Barcanesti se plang ca n-au primit banii pentru exproprieri
- Avion Cesna, pilotat de Radu Berceanu
Pantofi italienesti "lustruiti" de un colb gros, limuzine luxoase intrand prin hartoape si zboruri demonstrative cu un ministru la mansa avionului. Acelasi ministru, Berceanu, care, la un moment dat, si-a exersat si calitatile vocale, catarat pe scara unui camion. Acestea au fost "ingredientele" care au dat ieri deliciul ceremoniei de incepere a lucrarilor de constructie la primul tronson din autostrada Bucuresti–Brasov.
Berceanu, suparat pe subordonati
La mica distanta de centura de vest a Ploiestilor, pe locul unde era odinioara un poligon de trageri, s-au aliniat ieri dis-de-dimineata, sau poate chiar de cu seara, nu mai putin de 200 de camioane.
Toate incarcate si cu soferii asteptand sa o ia din loc o data ce se va da semnalul. Pana atunci, pantofii italienesti ai patronilor romani de societati de constructii strabat in lung si-n lat terenul acoperit cu un colb dens, in asteptarea ministrului Transporturilor, Radu Berceanu.
La ora stabilita, apare si ministrul, in intimpinarea caruia ies atat patronii firmelor, cat si subordonatii sai. Pe acestia, Berceanu pare suparat. In cateva randuri, ii reteaza taios vorba directorului general al Companiei Nationale de Autostrazi si drumuri nationale din Romania (CNADNR), Dorina Tiron.
Umbrarescu, Casuneanu, Besciu
Intre timp, este asaltat de presa si incepe sa dea declaratii, inconjurat de patronii firmelor ce fac parte din consortiul ce va construi autostrada pe tronsonul cuprins intre Moara Vlasiei si Ploiesti. Mai in lumina camerelor de luat vederi sau mai discreti, pe fostul poligon militar pot fi vazuti Dorinel Umbrarescu, patronul Spedition UMB Podu Turcului, Costel Casuneanu