Spotul de promovare pentru campania „Oamenii Deltei“ de la Televiziunea Română – „Închişi în paradis (Trapped in Paradise)“ – este singura nominalizare a unei televiziuni din România la PromaxBDA* Europe 2011, un festival destinat specialiştilor din promo, design şi marketing.
Este şi prima nominalizare a unei televiziuni româneşti la acest festival care premiază creativitatea promourilor TV. Câştigătorii la fiecare dintre cele 51 de categorii vor fi anunţaţi pe 12 aprilie 2011, la Berlin.
O altă faţă a deltei dunării
Spotul „Închişi în paradis" este nominalizat la categoria Best Public Service Announcement, alături de spoturi ale Fox International, MTV International, Deutsche Welle, TVE şi Nickelodeon North Europe. Spotul a fost realizat de Raluca Andreica, producător promo, şi de Florin Coman, director de creaţie, în cadrul Direcţiei Marketing şi Vânzări a TVR. „Pentru că Delta e privită ca un paradis pe pământ, spotul vorbeşte despre oamenii de aici ca despre nişte privilegiaţi. Ce vedem în imagini contrastează flagrant cu discursul folosit, aşa că publicul înţelege foarte bine cum stau, de fapt, lucrurile", povesteşte Florin Coman.
Raluca Andreica declară, la rândul ei: „A realizat cineva că numărul de SMS pentru donaţii în campaniile sociale este unul şi acelaşi? De la genetică la catastrofe, de la accidente la destine, toate sunt înregimentate în acelaşi pluton GSM. Trebuia să scoatem campania TVR pentru Delta Dunării de acolo şi asta am şi făcut. Faţă de ediţiile precedente ale campaniei (din 2008 şi 2009), spotul «Trapped in Paradise» din primavara-vara lui 2010 a triplat donaţiile."