Centrul de formare continua pentru administratia publica locala, impreuna cu Asociatia Apcons, a anuntat organizarea in urmatoarea perioada a unei noi serii de cursuri de administratori pentru asociatii de proprietari, care vor urma cursuri de perfectionare. Intr-o serie, intra de obicei 20 de doritori. Pana in prezent s-au inscris deja 18. Dupa urmarea cursurilor acestia se pot prezenta la Comisia de atestare. Potrivit unei hotarari de Consiliu Local, toti administratorii de imobile, persoane fizice, au obligatia de a obtine un atestat profesional din partea Comisiei de atestare a administratorilor de imobile, comisie organizata de Consiliul Local. Din cele peste 1.900 de asociatii din Iasi, aproximativ 1.300 sunt administrate de persoane fizice. Desi presedintii de asociatii trebuie sa angajeze doar administratori care au trecut acest test, pana in prezent doar 190 au obtinut atestatul. "In afara de cei 190, mai sunt aproximativ 35 care au dat numai proba orala sau cea scrisa. Cel mai probabil atestatele vor fi acordate in perioada 16-22 mai, intr-un cadru festiv, la care va participa si primarul", a declarat Petru Focsa, seful Serviciul Asociatii de Proprietari din cadrul primariei. Pentru a primi atestatele, administratorii trebuie sa urmeze cursuri de perfectionare, dupa care dau mai multe probe. Cursurile sunt organizate de catre asociatia Apcons, cu sediul la Consiliul Judetean si de catre Fundatia FEG, cu sediul in strada Cuza-Voda.
Cristian MATASA
Centrul de formare continua pentru administratia publica locala, impreuna cu Asociatia Apcons, a anuntat organizarea in urmatoarea perioada a unei noi serii de cursuri de administratori pentru asociatii de proprietari, care vor urma cursuri de perfectionare. Intr-o serie, intra de obicei 20 de doritori. Pana in prezent s-au inscris deja 18. Dupa urmarea cursurilor acestia se pot prezenta la Comisi