TP-LINK, unul dintre cei mai mari producatori de routere wireless din lumes, a livrat in primele sase luni ale anului curent peste 200.000 de routere wireless, in crestere cu 30% fata de perioada similara a anului trecut.
Compania chineza si-a majorat astfel cota pe piata locala de routere wireless pentru segmentul consumer la peste 60%, mentinandu-si prima pozitie pe acest segment. Evolutia livrarilor a fost influntata atat de cresterea vanzarilor de dispozitive mobile in primul semestru, cat si de cresterea constanta a numarului de conexiuni de acces la Internet.
“In prezent, numarul de conexiuni la Internet este de peste 5 ori mai mare decat cel al routerelor wireless instalate. In acelasi timp, doar anul trecut numarul de conexiuni a crescut cu 8%, potrivit ANCOM, in conditiile in care rata de penetrare la nivel de gospodarii este de sub 50%. Anticipam astfel o crestere de doua cifre a livrarilor noastre de echipamente de wireless routing pentru urmatorii 3 ani, avand in vedere atat evolutia numarului de noi conexiuni la Internet, cat si faptul ca multi utilizatori actuali de Internet vor migra catre echipamente wireless”, a declarat Bogdan Mihalcea (foto), director de vanzari TP-LINK Romania.
Cele mai bine vandute modele de routere au fost cele din gama N150, dar si N300, insa tendinta este de migrare catre modele care asigura viteze de transfer de peste 300 Mbps.
O piata de peste 600.000 de unitati Citeste si:Cosmote lanseaza hotspot-ul mobil Connect MF60Cum arata o zi din viata lui Bogdan Iftemie, seful Acer RomaniaAneta Bogdan, primul roman Fellow of The Chartered Institute of Marketing
Pe piata de echipamente de wireless routing pentru consumer, livrarile au totalizat 320.000 de unitati in primul semestru al anului, in crestere cu peste 15% fata de perioada similara a anului trecut. Pentru intreg anul 2013, TP-LINK antic