După Steaua – Chelsea, partidă care a devenit sold-out în ceva mai mult de opt ore, acum urmează o nouă „loterie“ pentru cei care vor dori să vadă întâlnirea, care poate trimite România la barajul de calificare pentru Mondialul din 2014.
Mai sunt cinci luni până la cel mai aşteptat meci al anului pentru prima reprezentativă, România – Ungaria (6 septembrie), însă Federaţia Română de Fotbal va pune deja biletele în vânzare, recurgând la o strategie inteligentă de marketing.
Astfel, FRF şi firma Danco Pro, partenerul de ticketing al FRF, le vor propune suporterilor diferite pachete, care includ bilete pentru următoarele patru meciuri ale tricolorilor:
*România – Trinidad-Tobago, amical, 4 iunie
*România – Slovacia, amical, 14 august
*România – Ungaria, meci de calificare la CM 2014, 6 septembrie
*România – Turcia, meci de calificare la CM 2014, 10 septembrie
Toate cele patru jocuri vor fi găzduite de „Arena Naţională“.
Care sunt opţiunile pentru reduceri?
A – Cei care vor lua un pachet cu bilete la toate cele patru meciuri vor beneficia de o reducere totală de 30%.
B- Cei care vor lua un pachet cu bilete la doar trei meciuri (1 amical şi două oficiale) vor beneficia de o reducere totală de 20%.
C- Cei care vor lua un pachet cu bilete la doar două meciuri (ambele oficiale) vor beneficia de o reducere totală de 10%.
Cât costă biletele fără reducere?
Iată preţurile întregi pentru partidele de verificare cu Trinidad-Tobago şi cu Slovacia:
*Categoria 4 (Peluze, inel 3): 10 lei
*Categoria 3 (Peluze, inel 1 şi 2): 20 lei
*Categoria 2 (Tribuna a II-a, inel 3 şi Tribuna I, inel 3): 20 lei
*Categoria 1 (Tribuna a II-a, inel 1 şi 2): 40 lei @