Noua Mazda3 va fi în centrul atenţiei la standul Mazda de la salonul internaţional auto de la Frankfurt de anul acesta (10-22 septembrie). Deşi modelul va fi pus în vânzare abia în octombrie, acesta şi-a dovedit deja aptitudinile pe şosea pe parcursul unui drive test extrem.
Nivelul de echipare al noului model este unul generos pentru clasa compactă. Noul concept de conectivitate Mazda poziţionează cel mai bine vândut model al companiei în topul segmentului. Sistemul a adăugat unor funcţii de bază, cum ar fi afişarea e-mailurilor şi a mesajelor sms, o gamă de conţinut gratuit mobil care poate fi vizualizat în siguranţă. Acesta include Facebook, Twitter şi aplicaţia Aha, cu zeci de mii de posturi radio bazate pe tehnologie cloud, audio book-uri şi altele.
La fel ca şi primele două modele Mazda de nouă generaţie, Mazda3 beneficiază de aceleaşi linii ale filosofiei de design premiate KODO. Exteriorul prezintă o siluetă îndrăzneaţă şi puternică care exprimă energie latentă şi o calitate superioară. Indiferent de tipul de caroserie, hatchback sau sedan, formele contribuie la scăderea consumului de combustibil mulţumită unora dintre cele mai bune coeficiente aerodinamice din segment.
Tehnologie care sfidează convenţiile
În habitaclu noul interior Mazda oferă un confort sigur şi ergonomic. Beneficiind de proporţii mai mari decât generaţia anterioară, noua Mazda3 prezintă şi o interfaţă om-maşină optimizată (HMI). Cele mai importante caracteristici includ Active Driving Display, sistemul Mazda de head-up display, un alt element rar în clasă şi sistemul central de comandă redesenat care permite operarea eficientă a funcţiilor de infotainment fără a necesita privirea şoferului.Noua Mazda3 este totodată al treilea model care integrează gama completă de tehnologii SKYACTIV. În centrul acestora se află motoarele pe benzină foarte eficient