Guvernatorul Băncii Naţionale, Mugur Isărescu, a primit distincţia „Comunicatorul Anului“, în cadrul celei de-a şaptea ediţii a competiţiei Romanian PR Award, care şi-a desemnat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată miercuri seară. Agenţia anului a fost numită The PRACTICE, parte a grupului Leo Burnett România.
În total, au fost acordate şase premii de aur, 19 premii de argint şi un premiu special, distribuite pe cele opt categorii de concurs, şi 13 premii pentru echipele studenţeşti participante la Junior PR Award.
Campania „Întreaba-mă despre FIRMIN“ realizată de Oana Boca pentru promovarea romanului „Firmin“ de Sam Savage a primit Silver Award for Excellence la Romanian PR Award.
„Deşi premiul intră în portofoliul editurii pe care o reprezint, semnificaţia aceastei disticţii merge dincolo de brandul Polirom. Este pur şi simplu o poveste de succes a pieţei de carte româneşti“, a declarat Oana Boca.
Agenţia anului, The Practice, a fost premiată pentru campaniile „Lansarea Pufuleţilor Gusto“ (aur), „Puterea unui pahar cu apă“ (argint), „Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi“ pentru Prigat (argint) şi „Vreau în clasa a noua!“ pentru World Vision România (premiu special).