Blizzard, compania producătoare a jocului World of Warcraft, ia în considerare posibilitatea de a renunţa la taxa lunară pe care o percepe în prezent pentru a transforma WoW într-un joc gratuit cu microtranzacţii, scrie realitatea.net.
Tom Chilton, designer la Blizzard, a povestit că s-a discutat în companie de jocurile MMO care au pornit ca „freemium" sau au trecut la acest model după lansare.
„S-ar putea ca în viitor să nu mai aibă sens un abonament lunar. Acum avem acest model pentru a concura cu alte jocuri care au tranzacţii asemănătoare. Dacă apare un alt joc şi ne afectează poziţia, nu va mai avea sens să ţinem un abonament".
Potrivit 1up.com, chiar şi aşa, nu este vorba de o soluţie care să fie implementată prea curând.
„Nu ne-am gândit prea mult la această posibilitate", a mai adăugat Chilton. „Acum avem succes, cu 11 milioane de abonaţi în întreaga lume şi facem ceva bani cu vânzarea de cai".
Blizzard, compania producătoare a jocului World of Warcraft, ia în considerare posibilitatea de a renunţa la taxa lunară pe care o percepe în prezent pentru a transforma WoW într-un joc gratuit cu microtranzacţii, scrie realitatea.net.
Tom Chilton, designer la Blizzard, a povestit că s-a discutat în companie de jocurile MMO care au pornit ca „freemium" sau au trecut la acest model după lansare.
„S-ar putea ca în viitor să nu mai aibă sens un abonament lunar. Acum avem acest model pentru a concura cu alte jocuri care au tranzacţii asemănătoare. Dacă apare un alt joc şi ne afectează poziţia, nu va mai avea sens să ţinem un abonament".
Potrivit 1up.com, chiar şi aşa, nu este vorba de o soluţie care să fie implementată prea curând.
„Nu ne-am gândit prea mult la această posibilitate", a mai adăugat Chilton. „Acum avem succes, cu 11 milioane de abonaţi în întreaga lume şi facem ceva bani cu vânzarea de cai".