Radu Dumitrescu, brand managerul companiei: "Rezultatul de anul trecut, de 20 de milioane de euro, este sub estimarile initiale, dar intotdeauna ne stabilim targeturi foarte mari pentru a creste".
Principal Company, producatorul brandurilor Principal si Salonta, si-a bugetat o cifra de afaceri de 40 mil. euro in acest an, dubla fata de rezultatele cu care a incheiat 2007, estimarea fiind bazata in special pe lansarea unei noi game de produse pe segmentul super premium.
"Am finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 20 mil. euro. Rezultatul este sub estimarile initiale, dar intotdeauna ne stabilim targeturi foarte mari pentru a creste. Daca nu gandesti la scara mare, nu ai cum sa obtii rezultate mari", a declarat Radu Dumitrescu, brand managerul companiei.
Atat in 2006, cat si in 2007 rezultatele companiei s-au situat sub estimarile initiale, Principal Company finalizand acum doi ani cu o cifra de afaceri de 15 mil. euro, fata de 16 mil. euro, cat estimase initial, in timp ce pentru anul trecut reprezentantii companiei estimasera o dublare a afacerilor fata de 2006. Principal a finalizat anul trecut cu o crestere de 33% a cifrei de afaceri fata de anul precedent.
"Luna ianuarie a acestui an a fost peste asteptarile noastre, deoarece am inregistrat o crestere de aproximativ 40% a vanzarilor, iar acest lucru se datoreaza in special faptului ca am lansat, anul trecut, pe piata o noua gama de produse, Matache Macelaru, situata pe segmentul super premium si axata pe retete traditionale", a spus Dumitrescu.
Potrivit brand managerului companiei, lansarea acestei game vine pe fondul repozitionarii gamei Principal pe segmentul mediu, lasand astfel segmentul super premium neacoperit.
"Vrem sa vindem anul acesta aproximativ 5.000 de tone din gama Matache Macelaru, vanzarile acestui brand urmand sa detina pana la finele anului c